Niektoré dni sa vám pracuje dobre, avšak sú aj také, kedy je ťažké byť motivovaný. Ako zostať motivovaný v práci,aby ste dokončili svoje úlohy s elánom? Prečítajte si 7 tipov, ktoré vám pomôžu s motiváciou v práci.
Pokiaľ vidíte dopad vašej práce na životy ostatných ľudí, je ľahšie sa cez ňu prehrýzť. Ako hovorí Larry Page, v Googli motivuje zamestnancov to, že vedia, že pracujú na dôležitých veciach a môžu zmeniť svet.
Rozdeľte si svoj projekt na menšie, dosiahnuteľné ciele. Vytvorte si to-do list a postupujte od jednej veci k druhej. Splnenie menších cieľov vám dá pocit zadosťučinenia a vidinu progresu.
Pozrite sa na svoj to-do list a vyhoďte z neho všetko, na čom nezáleží. Zbytočnosti vás totiž uberajú nielen o čas, ale aj energiu. Sústreďte sa na aktivity, ktoré sú zmysluplné a posunú vás k dosiahnutiu cieľa.
Pokiaľ ste odviedli dobrú prácu, spätná väzba poslúži ako skvelý motivátor zotrvať v tomto tempe. Nebojte sa ani konštruktívnej kritiky, posunie vás.
Po skončení náročnej úlohy si doprajte poriadnu odmenu. Taktiež môžete aj inšpirovať ľudí okolo vás. Čokoláda, pracovný obed či obyčajné ďakujem dokážu spraviť veľa.
Adekvátne oblečenie vám pomôže sústrediť sa pri práci, najmä ak robíte z domu. Neostávajte celý deň v pyžame a prezlečte sa ráno do pracovného oblečenia.
Práca je omnoho zábavnejšia, pokiaľ sa vykonáva v príjemnej atmosfére. Stretávajte sa so svojimi kolegami či na pracovisku alebo mimo neho (napr. rôzne teambuildingy). Môžu vám pomôcť s novými nápadmi a vyriešiť problém.