Náš deň v nextporteri začína v čase od 7:30 do 8:30. Každý sa môže rozhodnúť v akom čase príde do práce. Tým, ktorí prichádzajú do práce skoro začína deň raňajkami a dobrou kávou.
Naše dievčatá na nákupnom oddelení počas dňa vybavujú telefonáty, online stretnutia s dodávateľmi, odpovedajú na emaily a odosielajú požiadavky.
Kolegovia na predajnom oddelení väčšinou telefonujú so zákazníkmi, riešia ich požiadavky a uzatvárajú obchody.
Naša marketingová manažérka počas dňa rozosiela ponuky zákazníkom, pripravuje direkt mail alebo vytvára obsah pre sociálne siete.
Výkonný riaditeľ Michal sa počas dňa stará o chod firmy a zabezpečuje aby všetko bolo tak ako má byť.
Náš deň v nextporteri končí podľa toho, kedy sme do práce prišli. Väčšinou je to medzi16:00 až 17:00. Niekedy ostávame v práci dlhšie aby sme dokončili úlohy a uistili sa, že naši zákazníci dostanú tie najlepšie služby a budú spokojní.