Kariéra

Vedúci exportného obchodného tímu

Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• riadenie obchodného tímu
• zodpovednosť za plnenie obchodných plánov
• vedenie meetingov s obchodníkmi a ich neustála podpora
• prezentácia spoločnosti, aktívna starostlivosť o už existujúcich VIP klientov v Európe
• monitorovanie zahraničného trhu a samostatné vedenie obchodných rokovaní u kľúčových klientov
• analýzy a návrhy na zlepšovanie spokojnosti zákazníkov
• vytváranie obchodnej stratégie
• vyhodnocovanie a analýza vlastnej obchodnej aktivity
Zamestnanecké výhody, benefity
• kompletné úvodné zaškolenie
• zázemie stabilnej a úspešnej spoločnosti, ktorá neustále expanduje
• priama podpora najvyššieho vedenia
• dobré pracovné podmienky, skvelý kolektív a vedenie, ktoré dodržiava slovo a má ľudský prístup
• neustály odborný aj osobnostný rozvoj formou školení a tréningov
• dôležité sú výsledky
• neobmedzený príjem a istá budúcnosť pri dosahovaní dobrých výsledkov
• zaručené kompetencie a možnosť kariérneho rastu
Informácie o výberovom konaní
Výkon práce vedúceho exportného obchodného tímu je vždy náročný. Vyžaduje si výraznú osobnosť, ktorá už vo svojej predchádzajúcej činnosti dokázala riadiť obchodný tím a motivovať ho k výsledkom. Jedná sa o novo vytvorenú pozíciu, ktorú doteraz zastával sám majiteľ spoločnosti, na ktorej sa okrem riadenia tímu očakáva aj tvorivý prístup, analýza potenciálu a prípadná expanzia aj na ďalšie obchodné trhy v severnej Afrike, Blízkom východe. Potenciál je neobmedzený a my sme pripravení na ďalšiu expanziu. Chceme manažéra, ktorý je schopný aj reprezentovať spoločnosť v zahraničnom prostredí, dokáže sám vybudovať vzťah a predať, nielen riadiť v kancelárii tím obchodníkov. Pri výkone svojej práce budete podľa potreby aj cestovať.
Máte vzťah k obchodu a klientom? Cítite sa byť dobrým manažérom, ktorý má ambíciu za veľkej podpory majiteľa spoločnosti posúvať postupne expanziu do stále sa rozširujúcich zahraničných teritórií? Veľmi dobré výsledky Vám zabezpečia zaujímavú, tvorivú a dlhodobú prácu, nadštandardný príjem, rast a istú budúcnosť.

Spoznajte nás: https://www.facebook.com/nextporter/
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania: 15.1.2020
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Manažment, Obchod, Riadenie ľudí
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Outlook - pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• skúsenosti v oblasti vedenia tímu veľkou výhodou
• skúsenosti s predajom nutnou podmienkou
• chuť neustále sa vzdelávať a na sebe pracovať
• samostatnosť a ochota cestovať
• preukázateľné výsledky z predchádzajúcej pracovnej činnosti a silné zameranie na cieľ
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť nextporter s.r.o. vznikla v roku 2005 ako veľkoobchod s drogériou a kozmetikou zameraný na export do krajín západnej Európy. Stali sme sa distribútorom svetových renomovaných značiek drogistického tovaru nadnárodných spoločností Procter &Gamble, Unilever, Henkel, Colgate – Palmolive, Reckitt Benckiser, Coty a predávame ich do celej Európy a aj mimo nej.
Rozšírili sme sa aj do Českej republiky a máme pobočku v Londýne.
Viac info na www.nextporter.com

 

Kontakt

Kontaktná osoba: Ing. Erik Villiger
Tel.: +421917917057
E-mail: praca@nextporter.com

Kontaktujte nás

Kontakt

  • nextporter s.r.o
  • Ďumbierska 20
  • 974 11 Banská Bystrica
  • Slovakia
  • Tel.: +421 (0)905 946 616
  • E-mail: info@nextporter.com
  • Nextporter instagram facebook
Urobte s nami výhodný obchod!
Odosielam